Szanowni Państwo! Pragniemy poznać Państwa zdanie na temat jakości usług medycznych świadczonych w naszym szpitalu. Opinie służyć będą korygowaniu ewentualnych nieprawidłowości i wychodzeniu naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety poprzez wybranie odpowiedniej odpowiedzi zgodnie z Państwa odczuciami. Ankieta jest anonimowa- prosimy o szczere wypowiedzi. Prosimy o zaznaczenie jednego z niżej wymienionych oddziałów, którego była/był Pani/Pan pacjentem: * oddział ogólnopsychiatryczny oddział leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych oddział leczenia zespołów abstynencyjnych po substancjach psychoaktywnych oddział terapii uzależnień oddział psychiatrii sądowej o wzmocnionym stopniu zabezpieczenia Ile razy w ciągu ostatnich 5 lat ( łącznie z aktualnym pobytem) przebywał/a Pani/Pan w naszym szpitalu? * 1 raz 2-3 raza więcej niż 3 razy Jak długi był czas oczekiwania na przyjęcie w Izbie Przyjęć? * do 30 minut do 1 godziny powyżej 1 godziny Jak oceniają Państwo pracę zespołu Izby Przyjęć? * bardzo dobrze dobrze przeciętnie źle bardzo źle Jak oceniają Państwo opiekę w drodze z Izby Przyjęć na oddział szpitalny? * bardzo dobrze dobrze przeciętnie źle bardzo źle Czy w oddziale zapoznano Panią/ Pana z topografią oddziału (lokalizacja sali, gabinetu zabiegowego, lekarskiego, dyżurki pielęgniarskiej, łazienek)? * Tak Nie Czy pielęgniarki w oddziale udzieliły informacji o wykonywanych czynnościach zabiegach? * Tak Nie Czy personel medyczny zapoznał Panią/ Pana z prawami pacjenta? * Tak Nie Czy pielęgniarki w oddziale szanowały Państwa godność osobistą i intymność podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych? * Tak Nie Czy pielęgniarki w oddziale były życzliwe, uprzejme i delikatne? * Tak Nie Czy lekarze udzielali informacji o chorobie i planowanym leczeniu? * Tak Nie Jak oceniają Państwo życzliwość, uprzejmość i dostępność lekarzy w oddziale? * bardzo dobrze dobrze źle bardzo żle Czy zostali Państwo poinformowani o dalszym postępowaniu po wyjściu ze szpitala? * Tak Nie Czy w oddziale były przestrzegane prawa pacjenta? * Tak Nie Jak oceniają Państwo uprzejmość i zachowanie personelu pomocniczego wobec pacjenta? * bardzo dobrze dobrze źle bardzo źle Jak oceniają Państwo czystość pomieszczeń w oddziale? * bardzo dobrze dobrze przeciętnie źle bardzo źle Jak oceniają Państwo jakość, temperaturę i estetykę podawanych posiłków? * bardzo dobrze dobrze przeciętnie źle bardzo źle Czy w oddziale była możliwość korzystania z usług duszpasterskich? * Tak Nie Jak oceniają Państwo dostępność kontaktu z rodziną? * bardzo dobrze dobrze przeciętnie źle bardzo źle Czy personel oddziału reagował na Pani/Pana prośby i potrzeby( prośba o zakup towaru w kiosku, prośba o poprawienie poduszki, pomoc podczas toalety)? * zawsze sporadycznie nigdy Jak Pani/Pan ocenia jakość usług świadczonych w naszym szpitalu? * bardzo dobrze dobrze przeciętnie źle bardzo źle Czy poleciałaby Pani/Pan nasz szpital rodzinie, znajomym? * tak raczej tak raczej nie nie